2008年9月21日星期日

『及』時行樂 - 杜拜 Dubai

開心時間過得快,終於泥到此行既尾站杜拜,話就話旅行團安排左半日city tour,實情就只係坐向車入面指下左指下右,跟住就拿拿臨,安排各人趕往自由活動囉,我地有兩個選擇,一俾USD 90去Dessert Safari,包括沙漠四駒車,中東Hana(~畫手)同食BBQ!二俾USD 190 去帆船酒店吃個Dinner Buffet 順便參觀下酒店,我當然簡三啦,就係乜都唔俾,自己四圍行下,本來諗住住自己去其他景點行下架,不過當日天氣實在好悶熱,雖則話只有40度左右,但係就非常焗好似打風前既天氣一樣,之前兩日睇當地新聞話杜拜有沙塵暴,可能就係因為咁搞到悶熱啦,真係好辛苦一出機場就好似抖唔到氣咁!所以改變計劃,齋留向運河酒店就算喇!

第一站 Palace 皇宮
今日既杜拜就係金錢同物慾既代名詞,當然我從來都唔認為有錢係罪,錢更加唔係萬惡,善惡只在乎意念之間!咪以為佢地係暴發戶就淨係識洗錢,其實佢地近十幾年泥,不斷提升國民既生活水平之餘仲好著重教育,同時又四處大興土木泥提升當地既旅遊事業,佢地就係知道個油田遲早一日會乾塘,如果唔好好教育下一代,兼開發石油以外既業務,總有一日會打回原形,咁有遠見既政府先係路架麻!唔係話今日俾人上街鬧兩句,第二日就話請大家食番粒糖就當無數囉!唔該攞個心出泥搞好佢啦,唔係話做好份工咁簡單架!今時今日咁既服務態度係唔夠既,凡事都要攞個Heart出泥先得架!

第二站 Burj Al Arab 帆船酒店

絕對係杜拜既Landmark,試問一提起杜拜有邊個唔識佢先!睇番團友D相,裡面都唔係真係咁巴之閉0者!聽佢地講個Buffet 唔係咁掂,搵D好野吃下都冇喎!鵝肝魚子醬sorry通通欠奉!俾得起成HK$1900,倒不如分3餐幫襯香港米之蓮餐廳好過啦!起碼又有多3日開心,仲可以執番正個 look時去添!

第三站 Al Qsar Hotel 運河酒店
足足行左4粒鐘,好彩哩個 shopping centre 夠大,賣既又係手信同一D當地特色野,如果唔係都幾難磨到夠鐘囉!加上運河酒店同帆船酒店好近,好多位置都可以影到,好過頭先向沙灘影過去,背晒光好似隔住層煙咁!

*好彩入面個商場都幾大,勉強都可以行番粒鐘既!

* 以傳統阿拉伯式既風格建築,非常有一千零一夜Feel呀!

* 叫得做運河酒店當然水頭充足啦!沙漠都有水?有油就乜水都有啦!

*從運河酒店可以清晰咁見到對面帆船酒店架,日頭靚,夜晚仲靚,事關入黑後酒店外牆會不停變色添架,係咪幾靚呢!



第四站 哈利法塔 Burj Khalifa (全世界最高摩天大廈)
哩個影咪就係坐車時導遊指東指西下見到既全世界最高既摩天大廈 - 哈利法塔喇!終於向2010年正式開幕,今次就睇唔到真身喇,不過睇左Tom Cruise套Mission Impossible 4都算見識過囉!有機再泥過吧!

後記:今次旅程都幾滿足呀,跟團有跟團既方便,自由痕亦有自由痕既樂趣,不過如果想影靚相的話,我都係prefer自由行多d,團友太多影相就位好鬼煩架麻!

上一篇:『及』時行樂 - 紅海 Red Sea

沒有留言:

發佈留言