2009年6月30日星期二

情迷法蘭西 - 普羅旺斯 Gordes & Roussillon

普羅旺斯 La Provence - Gordes & Roussillon
泥南法既最主要目的,當然就係睇花啦!一睇薰衣草二睇太陽花即係向日葵,其實整個普羅旺斯地區都有好多花田,但係好多都向山區,唔開車都幾難搵,上網搵過資料發現原來有好多本地遊,一日半日都有,價錢都差唔多啦,反正租架自動波車都唔平架,仲未計油費同保險,一日起碼成百蚊歐羅,計過條數我地三個人都係跟團抵d。我地參加左個半日團,主角係睇薰衣草,再會去埋兩個小鎮Gordes & Roussillon,早上9點向酒店接我地,除左我地三個就只有一對國內既情侶,仲要坐7座位Benz添,每位收費€40,有火車証仲有9折,即係€36,係咪抵先!從Avignon出發去Gordes,沿路上已經見到好多果園,蘋果、Olive、桃、梨乜都有,仲有Vineyard添!大約40分鐘車,終於搵到一大片薰衣草田喇,超興奮第一時間落車搵位影相!隔離對情侶仲勁,個男第一時間搵位求婚!恭喜恭喜!





Gordes
被例為 One of the most beautiful village of France,其實最靚唔係只得一個既咩,點係會話one of呢?Anyway,哩到依山以上,襯住藍天白雲又真係好靚既!其實哩到仲有個幾出名既修道院既Sénanque Abbey,事關院前有一大片薰衣草田,好多人鍾意向個到攞景,不過我地今次就去唔到喇!但哩片薰衣草田仲大啦! Gordes係一個山城,唔揸車都有唔揸車既好處,山路好多都好窄,又要睇景又要搵路又要避車,都唔係咁爽咋!兩年前Canon就搵左那些年既柯震東泥哩到拍輯DC廣告喇!


Roussillon
哩個位於Luberon既紅色城市仲靚,佢既紅色係出自天然既物質"ochre",襯上藍天白雲,紫色既薰衣草真係超靚!隨便點影都係沙龍囉!



上一篇:情迷法蘭西 - 普羅旺斯 Arles & Orange

沒有留言:

發佈留言