2010年4月1日星期四

春日櫻紅大會 - 京都 Kyoto II

今日繼續京都市內遊,第一站金閣寺,從京都駅坐巴士#205,大約30分鐘就到達金閣寺前,付出500円入場費就係為影哩張相,不過門券竟然係一道符,仲知就係有病醫病冇病強身健體咁啦!都算有心思既!



接住就去平野神社,因為搭車經過驚見櫻花滿開,所以專登過泥睇下有乜景,嘩!真係好靚呀,可惜今日陰天,如果唔係一定會更靚,我地仲見到櫻吹雪添喎!(櫻吹雪 - 大風吹起散落既櫻花花瓣,有如落雪,唔係我老作,日本人真係咁叫架!)



下一站又係花見名所,位於銀閣寺附近既哲學之道,京都既櫻花實在太靚喇,一段不過100米白川通上既小路,兩旁種滿櫻花樹,櫻花已滿開,哄得人實在高興!




行左成朝又係食晏既時候,隨便向哲學之道入左間叫一休既小店,當然順便試埋埋京都名物鯖魚Soba (850円)試下啦!嘩,估唔到甜甜地又幾好食喎!有D似上海既燻魚!


諗諗下銀閣寺估計都冇乜野特別,所以過門不入,轉頭直接去左平安神宮,平安神宮其實都冇乜野好睇,只係適逢當日有對新人穿著整齊和服影緊結婚相,加埋少少櫻花襯托,好一幅大和風情畫!



*點解木口木面架!Say Chesse~

見有少少肚餓就過番去四条烏丸,行轉錦市場,哩到雖然冇黑門咁闊,但係非常熱鬧,按旅遊書推介,第一個check point就係去位於街尾既大安,食番隻即開即燒日本生蠔180円先。


緊接錦市場既仲有新京極,同女人街有D相似,以衣服飾物為主,街中間仲有間小廟錦天滿宮,人流不絕!

之前上hotpepper.jp搵到間食Shabu Shabu兼Sukiyaki放題既日本料理『牛禪』,任食120分鐘都係每位1980円,雖然唔係乜野和牛,但係質素都唔差路,肥瘦適中,實在太抵喇!



上一篇:春日櫻紅大會 - 京都 Kyoto I
下一篇:春日櫻紅大會 - 嵐山嵯峨野 Sagano

沒有留言:

發佈留言