2010年4月4日星期日

春日櫻紅大會 - 白川鄉 Shirakawago

今日既主要景點就係期待以久既白川鄉,尋日已經向高山駅濃飛巴士站買好左今日一日遊既車票4500円包埋合掌造り民家園入園券,自由選揀登車時間,一日遊當然有咁早得咁早啦,不過唔係班班車都可以預約架,要搭晨早8:50班車就一定要早D到,今朝我地已經一早起身,不過要食埋個飛騨和牛早飯,又要去行埋高山朝市,好明顯我地就早唔到啦,去到已經見一條人龍,話咁快就坐滿人,心諗唔通要等一個鐘等下班車!?說時遲那時快,見站長數數人頭,指左一輪,就見有另一架巴士駛埋泥,嘩,太好彩啦,原站長見仲有咁多人,所以安排多班車,09:00正式開車!



從高山去白川鄉車程約1小時,實在好興奮去到發現仲未溶晒雪喎,我地既策略就係先上天守閣展望台影相,爭取時間當然唔會行上去啦,第一件事去搵專線小巴200円,每小時約4班,我地算係第一批人上去,人唔多唔使迫,正!

*哩幅係經過仿移軸鏡處理過既,係咪好得意呢!?

之前睇相見D合掌屋以為好細間,其實都唔細架,有D起到好大,好有原始風味,唔知點解梗係覺得有D似貴州個D村寨既。其實合掌屋都唔係白川鄉獨有,奧飛騨,高山附近都有好多,不過就以白川鄉哩條村最密集同最原汁原味,雖然話日日都有成千上萬旅客到坊,但其實仲有好多人仲向哩到生活,有D屋就做左民宿,不過仲有唔少農民以種稻米為生架,差唔多間間屋前都有一塊稻田,相信秋天泥可能會更靚,既可欣賞紅葉又可欣賞到秋收時昏既金黃稻田添!
*遠望d殘雪都幾靚
*近睇黑炆炆囉


*春回大地


車票包埋既合掌造り民家園,其實係將好幾間合掌屋加以修復後,再作對外開放既示範單位,車票包埋當然值得參觀啦,反正單買來回車飛都要4300円,俾多200円仲唔抵睇呀!其實個人覺得白川鄉行3-4個鐘已經好足夠,除非你好鍾意影相,要影均日出日落之類啦,否則唔使向到過夜囉!




*飛驒和牛咁出名,又點可以齋食肉呢,哈哈,一於試埋飛騨和牛奶先,嘩,唔講唔知呀,香港買到既北海道牛奶咪寫住乳脂濃度係3.6既,哩包野竟然係5.2呀!嘩,唔怪得超濃奶味啦,好在細細包咋,唔係飲多幾包實變埋肥牛都得囉!呵呵


上一篇:春日櫻紅大會 - 高山 Takayama
下一篇:春日櫻紅大會 - 下呂溫泉 Gero

沒有留言:

發佈留言