2010年6月25日星期五

俄羅斯狂熱 - 序

舊年仲有3日半假要7月前放埋,當然係我計劃之內既事啦,今次既目的地鐵定去俄羅斯,之前聽人講俄羅斯治安好差,當地人又cool,起初都有D擔心,不過此行算係一呼百應,好快就搵夠6隻腳,咁多人一齊去實冇有怕啦!

俄羅斯都算係歐州城市之一,不過語言並非用拉丁文字,假如你認為雞腸難明既話,咁鵝腸就更難明,字母系除左有幾個類似ABC既英文字之外,仲有其他星星月亮既符號睇落都有D似希臘文,真係少D眼力都唔掂架!加上網上搵到既自由行資料又少,就連上網訂火車飛都只得俄文版,最後好見到其他blogger介紹有個英文website有簡易翻譯,先可以順利訂票,當然去到當地取飛又有難度啦!所以今次編排行程特別有挑戰性,而家順利完成亦好有成功感,哈哈!又要認下叻先!
經過今次旅程,對俄羅斯完全改觀,俄國人其實都好熱情友善,型男美女又特別多,雖然向St Petersburg亦差D俾人打河包,不過治安其實都唔算話好差既,事關旅遊區有小偷出沒,我估旺角女人街都唔少囉!最重要都係旅客要提高驚覺,揹背包既就要加倍小心就自然玩得開心啦,至於警察屈錢,機場行李被盜既事,我地就好好彩冇遇到喎,成日都會見有警察行過,不過從未見過佢地查旅客passport喎,盤紋身佬就見到,行李亦冇俾錢做打包,返屋企都冇發現唔見野囉,反正喼入面跟本就冇值錢野,值錢野都唔應該帶去旅行啦,就算帶去旅行都唔會咁on居放入喼入面囉,個喼除左污嘈衫就係得番D俄羅斯手信,斷估唔會偷番我向俄羅斯買既手信掛!哈哈

沒有留言:

發佈留言