2010年6月27日星期日

俄羅斯狂熱 - Moscow (The Kremlin)

近年去海外旅行都選坐國內航空公司,今次去俄羅斯又係坐國航,經北京轉機,冇他既唯一理由係價錢實在平,加上同日抵步,去到都只不過係下午5-6點,check 完 in跟手食個晚飯,0岩0岩好夠鐘瞓覺,瞓足精神第二日正式出擊!比著以前我一定會揀坐半夜飛既航班,諗住可以慳番坐飛機既時間,晨早一落機就可以馬上行程,今時今日真係唔可以去到咁盡,就算向飛機瞓得著,落左機個人仍然未回魂,仲話要行足一日喎,實在支持唔住囉!
第一站 莫斯科機場落機見到莫斯科SVO機場第一個印象就係殘舊,同我國比較實在差太遠,殘舊程度同上海虹橋機場相若,話晒都係首都國際機場呀,有乜理由咁流架!迫左幾轉終於出左閘,聽講莫斯科交通經常擠塞,為免有誤決定選坐比較貴既aeroexpress,300 rouble直達市中心Belorussky 火車站(Белорусский вокзал),然後再轉坐Metro Line 5 - Belorusskaya (Белору́сская)去hostel。

第二站 The Kremlin
交通:Metro Line 4 - Alexandrovskiy Sad (Алекса́ндровский сад)
克里姆林宮既入場費有好多種,齋睇紅場教堂等景點門券只須300 rouble,如果想睇埋軍事大樓既套票就要700 rouble,不過據其他blogger講冇乜好睇。

* Kutafiya Tower - 克里姆林宮票務處兼入口,早上10點先開門,未夠鐘已有不少人排隊等入場,原來團體先要排隊,散客唔使架!不過大袋背包一律不得入內,要記存向tower橋底個收費 storage counter。

* Cathedral Square - 一次過見到好幾間大大少少既洋蔥頭教堂,哩個範圍比想像中細,教堂亦唔係話好金碧輝煌個種,不過勝在任影唔嬲,對遊客泥講實在一大樂事,可以盡情將所見所聞通通拍低晒!

The Cathedral of the Annunciation


Cathedral of the Dormition
Ivan the Great Bell Tower
* 適逢周六有閱兵儀式,未到12點已經搵定有利位置睇表演。

* Tzar Bell
* Tzar Canon

沒有留言:

發佈留言